RESPONSABIL LIVRARI

Full Time Bucuresti Adaugat in mai 2018

Ești o persoană dinamică, ambițioasă, orientată către client și performanță profesională? Ești student sau tânăr absolvent și ești în căutarea unui job stabil care să îți ofere perspective de dezvoltare și recunoaștere a meritelor ori dovedești experiență managerială? Chopstix îți dă oportunitatea de a-ți pune în valoare toate aceste abilități deoarece fiecare angajat este important pentru noi. Îți oferim o carieră provocatoare bazată pe muncă în echipă, comunicare deschisă și calitatea serviciilor oferite la cele mai înalte standarde. Intră în echipa noastră unde vei găsi un climat pozitiv de lucru, un ajutor în dezvoltarea profesională ce te va motiva și impulsiona în atingerea standardelor de performanță pe care ți le-ai dorit în carieră.

Descriere job:

  • coordonează activitățile de preluare, pregătire, livrare a comenzilor către clienți conform regulilor și standardelor companiei;
  • răspunde de preluarea încasărilor de la curier, verificarea conformității sumelor și a documentației, precum și predarea nemerarului către directorul de restaurant/asistent;
  • răspunde de gestionarea flotei auto din punct de vedere al conformității cu prevederile legale;
  • verifică starea flotei auto și raportează în consecință către directorul de restaurant/asistent;
  • planificarea timpului de lucru al curierilor din echipa coordonată;
  • răspunde de instruirea curierilor;
  • propune managementului companiei proceduri scrise de lucru care să îmbunătățească activitatea echipei coordonate;
  • ține evidența timpilor de livrare a produselor de către curierii coordonați și propune în scris modalități de îmbunătățire;
  • preia comenzile de la operatorii call center și transmite informațiile către vânzătorii desemnați pentru pregătirea comenzilor pentru livrare;
  • organizează efectiv livrarea comenzilor conform procedurilor interne (maxim 3 comenzi/transport) și răspunde de excepțiile indicate.

Cerinte:

  • abilități de analiză și planificare strategică;
  • mod de gândire și de acționare interdepartamental, orientat către client;
  • capacitate de comunicare foarte bună;
  • stil de lucru organizat și precis;
  • dorința permanentă de dezvoltare personală și profesională;
  • personalitate deschisă, adaptabilitate mare și bună relaționare profesională.

Aplica online:

Prin apasarea butonului "Aplica" va asumati ca:

  • Ati citit si ati fost informat in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal.
  • Sunteti de acord si va exprimati in mod expres, neechivoc, liber si informat consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in scopurile pentru care ati fost informat.